Wijk West & wijk Oost - ds. Martin Koster

NB  Niet altijd staan privé-adressen vermeld bij berichten als onderstaande. Dat kan verschillende redenen hebben. Kunt u een adres niet zelf achterhalen, neem dan contact op met ds Koster:  070 4065871  of  m.koster@kpnplanet.nl

Berichten van Wel & Wee zijn in principe tot stand gekomen in direct contact met de betrokkene(n) of naaste familie. Zijzelf of anderen kunnen ds Koster op het 'wel' of 'wee' geattendeerd hebben waarna ds Koster hier contact over zoekt. In het contact wordt dan afgestemd of een vermelding gewenst is op deze pagina van de website van onze Protestantse Gemeente Sassenheim.

Bericht van overlijden
Op dinsdag 7 mei 2024 is overleden in de leeftijd van 87 jaar Tineke van Teijlingen-Streutker, weduwe van Jasper Engel van Teijlingen. Er is doorlopend gelegenheid tot afscheid nemen In Uitvaartcentrum „Vliem”, Jacoba van Beierenlaan 4, Sassenheim. De afscheidsdienst wordt gehouden op maandag 13 mei 2024 om 15.30 uur in de Dorpskerk, Hoofdstraat 217, Sassenheim, waarna de begrafenis zal plaatsvinden op het kerkhof rond de kerk. Na de begrafenis is er gelegenheid elkaar te ontmoeten en te condoleren in het naastgelegen uitvaartcentrum. De wens van Tineke is dat iedereen fleurig gekleed komt naar haar afscheid. Ieder die geraakt is door haar overlijden van harte sterkte gewenst.

Meeleven
30 april - Het echtpaar Jan en Nelie van der Molen - Tukker (Parkstate 24, 2171 JB) kampt met gezondheidsproblemen en zijn daardoor momenteel veel aan huis gebonden.

27 april  -  dhr Kees van der Zwart verblijft sinds gisteren voor revalidatie opnieuw in Zorgcentrum Van Wijckerslooth. Zijn post- en bezoekadres is: Locatie Van Wijckerslooth afd. Kracht kamer 11, Van Wijckersloothplein 1, 2341 BB Oegstgeest.